05.05.11

Klassijuhatajatöö uue õppekava valgusel

Õpetajate tööalane täienduskoolituskursus
„Klassijuhatajatöö uue õppekava valgusel“
13. juunil 2011 kell 11.00-16.30
Euroopa Liidu Majas (Rävala pst 4, Tallinn)

Korraldaja: FIE, PhD Merike Vardja
Sihtrühm: klassijuhatajad, aineõpetajad, õppealajuhatajad, huvijuhid
Kursuse maht: 8 akadeemilist tundi
Osavõtjad saavad tõendi kursusel osalemise kohta.

Käsitletavad teemad:
1. Kujundav hindamine.
2. Õpilase eneseanalüüsiküsimustik ja portfoolio (õpimapp) kujundava hindamise vahendeina.
3. Klassi õppeaasta planeerimine ja ühistegevused.
4. Rahvusvahelised projektid õppekava lõimingu võimalusena.
5. Millist tuge saab klassijuhataja Euroopa Liidu Majast?
Lektorid: Marit Tarkin, Kaider Vardja, Kristiina Jusson

Lisainfo: merike.vardja@gmail.com, tel +372 501 6551, koolituse ajaveeb http://merikevardjakoolitus.blogspot.com

Päevakava 13. juunil 2011
11.00-11.30 Millist tuge saab klassijuhataja Euroopa Liidu Majast? Kristiina Jusson
11.30-13.00 Loeng. Marit Tarkin
13.00-13.30 Kohvipaus
13.30-14.00 Rahvusvahelised projektid õppekava lõimingu võimalusena. Kaider Vardja
14.00-15.30 Loeng. Marit Tarkin
15.30-15.45 Paus
15.45-16.30 Loeng. Marit Tarkin
Kellaajad on orienteerivad, päevakavas võib esineda väikseid muudatusi.

Kursus on praktilise suunitlusega ja keskendub klassijuhatajatööle ning kujundavale hindamisele uue riikliku õppekava põhimõtetest lähtuvalt. Uues riiklikus õppekavas on pööratud suuremat tähelepanu kujundavale hindamisele, mis keskendub õpilase arengu võrdlemisele tema varasemate saavutustega. Kujundav hindamine on õppe kestel toimuv hindamine, mille käigus analüüsitakse õpilase teadmisi, oskusi, hoiakuid, väärtushinnanguid ja käitumist, antakse tagasisidet õpilase seniste tulemuste ja vajakajäämiste kohta, innustatakse ja suunatakse teda edasisel õppimisel ning kavandatakse edasise õppimise eesmärgid ja teed.

Marit Tarkin töötab aastast 1994 eesti keele ja kirjanduse õpetajana Kuressaare Gümnaasiumis, 1998. aastast vanempedagoog. 2009. aastast on ta kooli humanitaarosakonna juhataja. Ta on olnud viie klassi juhataja. Välja töötanud mitmeid metoodilisi materjale nii klassijuhatajatööks kui ka aineõpetuseks. Läbinud Tartu Ülikooli kutsemagistriõppes mentoriõppe ja saanud õppimispsühholoogiale keskenduva kursuse „Õppides loon ennast“ õpetamisõiguse. Mais 2011 lõpetab ta REKKi ja Viimsi Kooli korraldatud õppeasutuste meeskondade koolituse „Kujundav hindamine õppeprotsessis“, mis annab õiguse samalaadse koolituse läbiviimiseks. Marit Tarkin on pälvinud 2003. aastal aasta õpetaja tiitli, 2010. aasta tulemusliku õpetajatöö eest Kuressaare linna tunnustuse „Aasta tegu hariduses“ ning EESi ja TÜ eetikakeskuse konkursilt metoodilise materjali „Kirjandusteoste kasutamine väärtuskasvatuses“ eest laureaaditiitli.

Kristiina Jusson on Euroopa Parlamendi Eesti infobüroo assistent.

Kaider Vardja on pedagoog-metoodik. 2004. aastast on ta tegutsenud Eesti-poolse koordinaatorina mitmes Euroopa Komisjoni Comeniuse õppe-kasvatustööarenduslikus koostööprojektis. Osalenud kolmel korral õpilasrühmadega Strasbourgis Euroopa Parlamendi programmis Euroscola ning juhtinud 2008. aastal Eesti õpilasdelegatsiooni programmis EuroMedScola.

Euroopa Liidu Maja asub Tallinnas, Rävala pst 4 (sissepääs Laikmaa tänavalt), vt asukoht: http://ec.europa.eu/eesti/images/infokeskuse_kaart.jpg

Kommentaare ei ole: