21.08.11

Klassijuhatajatöö ja kujundav hindamine

Õpetajate tööalane täienduskoolituskursus
„Klassijuhatajatöö ja kujundav hindamine uue õppekava valgusel“
30. septembril 2011 kell 10.30-16.30
Tartu Ülikooli Raamatukogu konverentsikeskuses (ruum 243, W. Struve 1, Tartu)

Korraldaja: FIE, PhD Merike Vardja
Sihtrühm: klassijuhatajad, aineõpetajad, õppealajuhatajad, huvijuhid
Kursuse maht: 8 akadeemilist tundi
Osavõtjad saavad tõendi kursusel osalemise kohta.

Käsitletavad teemad:
1. Kujundav hindamine.
2. Õpilase eneseanalüüsiküsimustik ja portfoolio (edumapp) kujundava hindamise vahendeina.
3. Klassi õppeaasta planeerimine ja ühistegevused.
4. Rahvusvahelised projektid õppekava lõimingu võimalusena.
Lektorid: Marit Tarkin ja Kaider Vardja

Lisainfo: merike.vardja@gmail.com, tel +372 501 6551, koolituse ajaveeb http://merikevardjakoolitus.blogspot.com

Päevakava 30. septembril 2011
10.00           Saabumine, hommikukohv
10.30-13.00 Lektor Marit Tarkin
13.00-13.45 Lõunaeine (raamatukogu kohvikus)
13.45-15.15 Lektor Marit Tarkin
15.15-16.30 Rahvusvahelised projektid õppekava lõimingu võimalusena. Kaider Vardja

Päevakavas võib esineda väikseid muudatusi.

Kursus on praktilise suunitlusega ja keskendub klassijuhatajatööle ning kujundavale hindamisele uue riikliku õppekava põhimõtetest lähtuvalt. Uues riiklikus õppekavas on pööratud suuremat tähelepanu kujundavale hindamisele, mis keskendub õpilase arengu võrdlemisele tema varasemate saavutustega. Kujundav hindamine on õppe kestel toimuv hindamine, mille käigus analüüsitakse õpilase teadmisi, oskusi, hoiakuid, väärtushinnanguid ja käitumist, antakse tagasisidet õpilase seniste tulemuste ja vajakajäämiste kohta, innustatakse ja suunatakse teda edasisel õppimisel ning kavandatakse edasise õppimise eesmärgid ja teed.

Marit Tarkin töötab aastast 1994 eesti keele ja kirjanduse õpetajana Kuressaare Gümnaasiumis, 1998. aastast vanempedagoog. 2009. aastast on ta kooli humanitaarosakonna juhataja. Ta on olnud viie klassi juhataja. Välja töötanud mitmeid metoodilisi materjale nii klassijuhatajatööks kui ka aineõpetuseks. Läbinud Tartu Ülikooli kutsemagistriõppes mentoriõppe ja saanud õppimispsühholoogiale keskenduva kursuse „Õppides loon ennast“ õpetamisõiguse. Lõpetanud REKKi ja Viimsi Kooli korraldatud õppeasutuste meeskondade koolituse „Kujundav hindamine õppeprotsessis“ ja omandanud õiguse samalaadse koolituse läbiviimiseks. Marit Tarkin on pälvinud 2003. aastal aasta õpetaja tiitli, 2010. aasta tulemusliku õpetajatöö eest Kuressaare linna tunnustuse „Aasta tegu hariduses“ ning EESi ja TÜ eetikakeskuse konkursilt metoodilise materjali „Kirjandusteoste kasutamine väärtuskasvatuses“ eest laureaaditiitli.


Kaider Vardja on pedagoog-metoodik. 2004. aastast on ta tegutsenud Eesti-poolse koordinaatorina mitmes Euroopa Komisjoni Comeniuse õppe-kasvatustööarenduslikus koostööprojektis. Osalenud kolmel korral õpilasrühmadega Strasbourgis Euroopa Parlamendi programmis Euroscola ning juhtinud 2008. aastal Eesti õpilasdelegatsiooni programmis EuroMedScola.

Kommentaare ei ole: